hit counter script



The Future..


Förrut var det "the feet future" och nu blir det "the bag future" vi ska granska. Vi har gått från enkla skinnväskor till, ja, rätt komplicerade skapelser i olika material och färger.

Jag gillar verkligen metallic och lackväskor. Det känns som att det passar mig. Kommer nog ha lite svårt för alla dessa färger. Neonväskor? Det lämnar jag åt nån som verkligen kan bära upp det. För det finns sånna peeps! Den fjärde väskans spänne ser ut lite som ett bilbälte. Ja kreativiteten tycks inte ha några gränser för dessa designers. Det kommer nya coola väskor hela tiden. Varje dag föds en ny idé till en ny väska - och vi har ett enormt utbud. Vill du ha en vanlig väska finns det. Vad du än söker finns där ute. Väldigt imponerande. Vad gillar du för väsktrend och vad gillar du inte?

3 Responses to “The Future..”

  1. Anonymous Anonym 

    Future väskorna är tjusiga men jag föredrar de lite mer klassiska som Edithen. Åh! ;)

  2. Anonymous Anonym 

    åhh så fina väskor! gillar metallic och robotmodet just nu. Kul, men det är lätt att det blir lite tacky med för mycket guld, enligen mig ;)

  3. Anonymous Anonym 

    Efter att ha sett bilderna pa dom där väskorna kan jag säga att lackväskor existerar inte i min värld da det gäller snygga väskor :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se