hit counter script



Hot lips -07


Red Lips: Den första personen jag tänker på är Marilyn Monroe och hennes signatur röda läppar. Glamour på hög nivå. Det är inte alla som törs sätta på sig ett rött läppstift. Starka färger ska ju förminska läpparna, och ljusa förstora dem. Jag tycker däremot det känns lite tvärt om. But hey, I'm no expert! Personligen är jag rädd för clownvarning då jag har lite fylligare läppar. Röda läppar syns titt som tätt på catwalken och är som alltid, tidlöst! Glamour kommer alltid förknippas med diamanter och klarröda läppar.

Pink Lips: Eller fuchsia lips, som modeskaparna kallar det. Det här gillar jag, supersött men rätt coolt på samma gång. Tänk vad man kan göra med lite rosa/lila läppstift när allt, precis allt känns trist och grått. Till baskläderna kommer det här bli superfint. Svarta stuprör, en cool vintage t-shirt och en sladdrig kofta. Jepp, det här föll jag pladask för. Här gäller det bara att våga och köra, kanske till och med köra över för här snackar vi färg! Rosa läppstift måste införksaffas! That goes on my list - and lips haha! Kul med nått nytänkande och fräscht. Kul med nått halv-vågat!

Nude Lips: Eller vissa kanske kallar det J.lo lips. Bleka, nermattade läppar kan faktiskt vara snyggt utan att se ut som en 13åring som kommit på succéblandningen täckkräm och läppglans. Nej det kans faktiskt se riktigt bra ut! Det är nog tyvärr snyggare på brunetter än på blondiner. Vi bleknar helt utan läppfärg ju! Som sagt, det kan vara snyggt och det finns läppstift speciellt utvecklade för syftet täckkrämen har för vissa. Så heja brunetter!

Etiketter:


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se