hit counter script



Nighty night..


Ska snart kojsa, med mig själv. Vill inte bädda upp sängen som R bäddade innan han for hem, buhu. Om jag har tur luktar högra kudden fortfarande lite karl. Okey, jag är patetisk. Nu ska jag sträckläsa alla tidningar jag har i sovalkoven och hoppas på en exemplarisk morgondag. Annat är inte möjligt då jag har Gympa på morgonen och ska hålla på med Boken om mig själv på Grafiska kommunikationen efteråt. En bok om mig, oh.. how interesting. Det blir vad man gör det till. Om inte annat är det otroligt roligt att få klistra in sina gamla texter och gräva i arkiven. Nostalgi när den är som bäst. Sleep tight..

Etiketter:


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se