hit counter script



Min kväll!


Gud så otroligt skönt att få umgås och prata med en RIKTIG människa, och inte via datorn. Har umgåtts med E ikväll. Vi har våran onsdag då vi fikar och snackar skit! Våran onsdag behövs verkligen, som E sa, vi har en del att få ur oss. Drack den obligatoriska Vaniljlattén på Waynes och vandrade sen hem mot min lägenhet för att bänka oss framför burken. Vem vill missa Desperate Housewifes? Inte jag! Speciellt inte när det börjar vara drama, jag är dramafrälst så jag missar ingenting som har med hetsigt temperament och bitchslaps att göra nu. Grrreat! Tyvärr missade jag Laguna.. that blows.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se