hit counter script



Dagens skörd..


Blev lite budget shopping idag med mor! Gina har faktiskt en hel del fina saker. Guldkoftan har jag velat ha superlänge, och nu är den min. Förklädesklänningen kommer från Gina Tricot och var riktigt fin på. Budget är bäst. Jeansen och koftan kommer från H&M, we all love H&M ♥

5 Responses to “Dagens skörd..”

  1. Anonymous Anonym 

    Vilka fiina plagg du hittat! Älskar H&M´s jeans, billig o snyggt! ha´det!

  2. Anonymous Anonym 

    Fina saker du hittade!
    Var själv och letade på H&M igår, hittade inget särskilt - februari är en skitmånad inom all handel.

    Vad har du för kamera?

  3. Anonymous Anonym 

    Dendär klänningen får jag nog ta mig en närmare titt på.

  4. Anonymous Anonym 

    Ser ut som en massa fina saker! Guldkoftan har jag också, och jag älskar den ;)

  5. Anonymous Anonym 

    Riktigt fina saker, känns väldigt mycket som "din" stil :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se