hit counter script



Förlåt! ♥


Förlåt för att jag inte hunnit svara på era mejl! Jag har ett litet hemligt (än så länge) projekt på gång. Jag ska verkligen ta tag i det, tyvärr kan det komma att dröja ett litet tag. Hoppas ni har överseende. Tack för alla fina mejl, och som jag sa - svar kommer! Hang in there.

2 Responses to “Förlåt! ♥”

  1. Anonymous Anonym 

    Tjena Tjejen...
    Vad är det för hemligt projekt? Jag har iaf varit in och kollat "en blogg" och tyckte väl att typsnitt och kollage var lite väl lika(efterapade)dina. Du borde få all cred för de kollagen istället. Har varit in på tjuvlyssnat.se och gapskrattat lite, samt kollat hur många som heter Mandor i Sverige, och det är inte många..kan man kolla på scb.se. Jag har visst hittat ut på nätet..typ 10 år senare. Jag bara älskar ACO/Apotekets produkter..tror inte att bronze-gelen finns på mitt närmaste Apotek!? Ha det gott//Evelina

  2. Blogger Madelen 

    Tror jag redan talat om det för dig :) Äsch, vi tar det sen! Vi är henne hack i hälarna.. haha! Nej men hon vet ju vad hon gör för fel när hon vägrar godkänna mina kommentarer där jag jämför våra kollage? Halv pinsamt..

    Manne är nog rätt ensam om sitt namn, haha! Måste gå in och kolla de exakta siffrorna sen! Titta vid sminkhyllorna hörru! Ha det super du med! Hälsa familjen och ge Mandor en kram från mig :) Kram!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se