hit counter script



Träningsvärk och currykyckling..


Imorse klev jag upp tidigare än jag behövt för att möta upp med mormor och moster på stan. Kul att få träffas, sen jag flyttade så ses man inte så mycket mer, himla synd. Sen bar det av till skolan och gymmet. Har otrolig träningsvärk nu. Och ja, jag stretchade. Hur otränad är jag egnetligen? Nej förresten, svara inte på den. Kan trösta mig med att det går över, plus att jag sitter och mumsar på världens godaste currywok mde kyckling och cous cous. Hoppas pappa läser det här, så jag riktigt får glänsa. Haha. Mina matlagnings skills kanske inte har varit dom bästa, men nu tar det sig alltså. Gym på fredagmorgon igen, vem ska jag lura med mig den här gången? M följde ju sist. Hm.. Får spåna på det!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se