hit counter script



Working out!


Jag vet inte riktigt om svintajta "cykelbyxor" någonsin kommer bli min grej. Jag drar på mig veloursetet och kör. Visserligen tar jag det ju lugnare än vissa andra men det passar mig helt enkelt bättre.
Ska upp tidigt imorgon för att gymma. Kommer vara otroligt härligt. Känns skönt att man äntligen börjar komma igång och aktivera sig mer. Sover bättre och mår mycket bättre. Jag skulle vilja ha en yoga-matta. Har så otroligt ont i min skanskota efter en skada så jag kan inte ligga på golvet och göra övningar. Skulle vara guld med ett skönt underlag. Tills dess kör jag gym. Tur att sötvännen M ska göra mig sällskap imorgonbitti

Etiketter: , ,

1 Responses to “Working out!”

  1. Anonymous Anonym 

    Att träna är verkligen sjukt skönt, känner att jag kanske borde damma av vikterna och dra fram löpcykeln igen, var ett tag sen. Hade bra!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se