hit counter script



Seven Deadly Sins: Envy


Envy, att känna Avund. I det här fallet riktiade jag in mig på den (i mina ögon) fulländade Audrey och andra stilikoner. Vackra, så vackra.. Avund

Avund förknippar vi oftast med färgen grön, vi har alla upplevt det och kan inte hjälpa det. Vackra Audrey har länge fascinerat mig. Just nu spanar jag på en svartvit målat tavla på Audrey med blodröda läppar. Det finns en talva på Marilyn Monroe som är målad i samma stuk för att dem ska höra ihop. Svartvita tavlor med blodröda läppar. Otroligt vackert. Skulle passa otroligt bra i mitt lilla hem. Det finns två kvinnor jag tycker är otroligt lika min mamma. Audrey och Angelina. Det är något med de intensiva ögonen och kindbenen. Audrey visar enorm karisma och utstrålning. Hon verkar vara en otroligt ödmjuk människa. Och vilken otrolig inspirationskälla. Skulle vilja ha en Marilyn eller en Audrey Sleeping Beauty tavla att sätta upp i min sovalkov. Vem vill inte vakna upp och bländas av skönhet? I do.

Etiketter:

4 Responses to “Seven Deadly Sins: Envy”

  1. Anonymous Anonym 

    Audrey är den ultimata kvinnan.

  2. Anonymous Anonym 

    Måste ju bara säga att du är helt fantastiskt på att skriva bloggar. Det här är min favoritblogg, big time :) Snygg layout och hela köret, way to go! Går inte en halv dag utan att jag kikat in här :)

    Btw, audrey är så vacker!

  3. Anonymous Anonym 

    Förresten så bor jag i Piteå, så jag vet hur det känns att ha cravings efter super läckra affärer som finns mer i söder.

  4. Blogger Madelen 

    RE Malin: I agree!

    RE Anonym: Fan så roligt att få beröm. Smicker sitter alltid där det ska, haha nej men tack du :)

    Jo visst är det rent ut sagt hemskt att man inte ska få ta del av samma mode här uppe. Tråkigt. Lite "norrlandsrasism" om att vi inte köper sånna kläder men hallå?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se