hit counter script



Factory Girl Premiere


Filmen handlar om Edie Sedgwick (Sienna Miller) som hoppade av Harvard 1965 för att få vara med den unga artisten Andy Warhol. Han gjorde Edie till en stjärna, något som hon inte klarade av hantera. Källa: Moviebox

Åh vad jag vill se den här filmen. Sienna har en enorm utstrålning, märkte hennes storhet när hon besökta Jay Leno. Vilken sötnos hon är, hon är så laidback och jordnära. Hon tävlade med Jay om vem som kunde få in flest vindruvor i munnen. Det finns så många strama kändisar, det behövs lite ledighet bland celebriteterna. Jag har höga förväntningar på Factory Girl. Både Sienna och Mary-Kate Olsen är ju med. Fast det verkar som MK är en liten roll, typ obefintlig. Se trailer för Factory Girl här och njut!

Etiketter:

4 Responses to “Factory Girl Premiere”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag vill också jättegärna se den. Vet du när den kommer ut på biograferna här i Sverige?

  2. Blogger Lisa 

    Nu blev jag också sugen på att se den!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag vill oxå se den.

  4. Anonymous Anonym 

    Jag vill verkligen se den! Det är kul att Mk Olsen har en roll.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se