hit counter script



Front Row!


Nu är Fashionweek i full gång och höstvisningarna med. Ebba är där och jag är här, i kyliga Skellefteå. Tänk att få sitta där på första parkett, så nära att man nästan kan känna Gemma, Daria och Lily's andetag. Vad gör jag här? Varför kunde det inte dimpa ner en biljett i min brevlåda? Buhu. När jag hör front row tänker jag på tre namn av någon orsak.

Rachel Zoe
, stilprinsessa och fashion-värvare. Hur många celebs har hon i sitt modestall nu? Hon har stil, och om man bortser från ryktet att hon ger sina kändisdress-up dolls knark för att de ska gå ner i vikt, så måste det erkännas att hon verkligen vet vad hon gör. Ett minus är dock hennes förkärlek till päls. För gillar Rachel päls, gillar alla hennes celebs päls
Anna Wintour, Vissa säger skräcködla och andra ödmjuk stilgudinna. Eftersom jag inte fått skaka hennes hand eller utbyta ett par ord med Voguejätten så får det vara osagt hur hon är. Vem hon är vet nog alla. Älskar hennes page. Hon var nog först skulle jag tippa. Undra om hon är lika granskande som Meryl spelade henne i Djävulen bär prada? Hm.

Victoria Becham, vet jag inte riktigt vad jag tycker om. En så petité människa som är så, hrm, frammåt tung. Att hon dessutom inte kan erkänna att bowlingkloten resultaten av ett kirurgiskt ingrepp, det är smått patetiskt. Come on. Nog om det. Det sägs att designers inte vil latt mrs Beckham ska bära deras plagg. Ingen kan tydligen få ett hot plagg till ett not plagg på 2,3 s.

Etiketter:

2 Responses to “Front Row!”

  1. Anonymous Anonym 

    Tack så jätte mycket! :-) Jag hoppades verkligen att du skulle vara så rar som jag trodde, och hips vips så var du det! :-) Ska göra de du skrev i min blogg (jippi, förresten första kommentaren var du, och förmodligen sista, men nu får ja väl skärpa mig och bli hurtig på att skriva av mig lite:)) Ska bara försöka få bort migränen jag har haft i några dagar, före! Tack igen förresten! :-) Kramar /"Piteå"

  2. Anonymous Anonym 

    Ja tänk att sita där på front row...drömma kan man alltid.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se