hit counter script



Snart påväg


Ska snart kila ner till gymmet med min vän M som skippade sin sovmorgon med mig. Sicken sötis. Vi kommer nog ha rejält roligt. Sen har jag 3 lektioner and after that sitter jag på bussen hem för att träffa familjen och min R. Nej man borde kanske börja röra på sig? typ..

3 Responses to “Snart påväg”

  1. Anonymous Anonym 

    Ciao! Du jag har en fråga; är den kameran du har bra? Har funderat på att köpa en sån länge. Kram på dig :)

  2. Anonymous Anonym 

    Har du recenserat Eyeko-krämen än eller har jag bara missat det? :)

  3. Blogger Madelen 

    RE Felicia: Kameran jag håller i på bilden eller min nikond50. Båda är super!

    Sara: Nej, du har inte missat något :) Jag vill använda den ett tag innan jag skriver om den. Vill inte skriva om en produkt jag knappt provat. Snart..snart.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se