hit counter script



Eye for details: Shoes!


Skor, skor, skor! I vår kommer ankelremmar, metallic's och både superplatta och superhöga klackar. Jag gillar det jag ser hos de stora modehusen. För att citera Borat (vilket jag börjat göra ofta nu) Great Success! Börjar med dett nytt tema, Eye for details!
Skorna jag fick upp ögonen för är ett par kilklackar från Hermés i guld, och ett par Ballerinaskor från Chloé. Replikorna kommer från SteveMadden.com - helt brilliant sida! Finns ca 1000par skor jag skulle vilja klicka hem (går det att klicka hem?) helt fantastiska skor. Jag tror att de platta ballerinaskorna med ankelrem blir min personliga favvis i vår. Kanske för att jag varit en tjurskalle och halkat runt i klackar hela vintern? Troligtvis. Hur som helst blir sko våren great! Mycket att välja på, för både plattfoten och klackfoten! DinSko, får nog också in godbitar!

Etiketter:


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se