hit counter script



I Love Laguna Beach!


Just nu är jag hooked på Laguna Beach och sympatiserar med the outsiders Tessa och Rocky, hatar irriterande Kyndra och tycker Jessica från förra säsongen är obotligt söt! Det är så himla spännande att vara en liten lus mitt i smeten. För att inte tala om all the drama! Jag blir så förstörd när jag missar ett avsnitt, ni förstår inte. Det är sjukt. Är det någon fler än jag som ser?

Etiketter:

3 Responses to “I Love Laguna Beach!”

  1. Anonymous Anonym 

    Men jaag med! Laguna beach is the shit! ;) (okej, inte bokstavligt nu men du förstår nog!) Jag missade tyvärr avsnittet idag för jag var hos en vän och blev tvingad att se någon psyk-skräckis istället, blir ju nästan lite deppig! :/ vad ska man nu göra resten av kvällen? Typiskt. Är ju alltid så kul att se alla deras snygga (oftast) kläder, och allmänt hur de lever. Jag älskar lite drama :) /PiteåJennifer

  2. Anonymous Anonym 

    säsongen som går på mtv nu såg jag för länge sedan. då den gick i usa i höstas. jag väntar på säsong 4. och nu ser jag på the hills säsong 2 med gamla laguna beach lauren. fast säsong två visas inte i sverige än utan i usa.

  3. Anonymous Anonym 

    Jag blir också lite förstörd när jag missar ett LB avsnitt, men alla avsnitt finns på MTV.com! The HIlls 2 finns också! Sidan uppdateras efter när avsnitten visas i USA.. Väldigt bra tycker jag..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se