hit counter script



All done!


Städat och snyggt, inte alla dagar man är såhär präktig. Har både gymmat, lagat en relativt invecklad middag och on the top of that - städat och hängt upp alla plagg i en prydlig rad på klädställningen. Ska gymma igen Fredag morgon, skippar min sovmorgon och går upp tidigt. Det är nästan så man chockar sig själv. Det är så grymt skönt efteråt, man känner sig helt utvilad + att jag sover så mycket bättre när jag fått anstränga mig lite. Har annars relativt svårt att somna. Nu UB sen Grey's. Ska koka upp lite av mitt gröna te (heter kashmir) som smakar underbart och bara ta en slapparafton framför dumburken.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se