hit counter script



Nytt på bloggen!


Blogspot saknar kategorier - I allafall min blogg. Detta problem är nu löst genom "Labels" som tillkommit. Under alla inlägg jag skriver hittar du mina Labels. Genom att klicka på Inspiration kommer du till alla mina kollage - eller iaf när jag sorterat in alla kollage där, vilket lär ta en halv evighet. Här nedan länkar jag nu till Inspiration bl.a

Update: Märkte nyss att ett par av mina ideér dyker upp på en himla stor blogg med cirkus 1 miljon fler besökare än min lilla fjuttblogg har. Samma upplägg, samma idé. Känns så himla tråkigt att någon annan får beröm för ens idé. Gud så ledsen man blir.

Etiketter: ,


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se