hit counter script



Nytt år - Nya möjligheter!


Jag hoppas på ett år där vi Svenskar vågar sticka ut - Vågar vara unika individer. Jag hoppas att jag lyckas jobba ihop nog med pengar för att kunna köpa "The bag" whatever that may be at that moment. Jag hoppas på ett perfekt 2007! Blir ju 18år i sommar, vilket gör detta året lite speciellt. Undra om man hinner med någon utlandsresa? Antingen med R eller med Papps. Hur sm helst har jag höga förväntningar på mitt 07! Har du speciella planer för det nya året?

Etiketter: , , ,

8 Responses to “Nytt år - Nya möjligheter!”

  1. Anonymous Anonym 

    jag ska också satsa på att resa massa, det ser jag fram emot! Och våren der verkligen inte dum ut på modefronten heller... :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jag ska börja leva mer sunt och ha om möjligt ännu mer roligt! Hoppas du får ett bra år! Kram

  3. Anonymous Anonym 

    Åå jag hoppas också på massa mönster!

  4. Anonymous Anonym 

    jaa, jag har också massa höga förhoppningar om 07! Man får hoppas på att inte bli besviken.. sen så hoppas man ju också att man håller sina nyårslöften.. haha! ha det bäst.

  5. Anonymous Anonym 

    jaha 18 bara, jag trodde du va äldre (på ett posetivt sätt då, hihi)

  6. Anonymous Anonym 

    jaha 18 bara, jag trodde du va äldre (på ett posetivt sätt då, hihi)

  7. Anonymous Anonym 

    Jag hoppas på att det här året ska bli det bästa, ever! Trevlig dag!

  8. Anonymous Anonym 

    Vilka underbara plagg i ditt kollage.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se