hit counter script



Got dumped?


Det har varit ett tungt kärleksår 2006! Nytt år nya möjligheter. De stackarna som sitter med ansiktet i ett par näsduksfulla händer ska få några tips. På med mjukdressen, bänka dig för ett SATC maraton med en supersprallig och glad vän (din gladaste helst - negativa "vänner" ska dissas helt ett tag framöver) Om din gladaste vän inte har möjlighet att komma - se då till att ha en mobil med många taltimmar. Hinka i dig Ben&Jerrys eller Haägen-Daaz. Inled ett fantasi förhållande med skönsjungande James Morrison. Lyssna tills öronen blöder. Se Hey Baberiba och Titanic. Gråt och skratta omvartannat. Så du får kontroll på när man ska gråta. Ica kön är ingen hit (nej, nu var jag känslokall) Lyssna på Girlpower musik, independent woman! Älskade vän.. Det löser sig! P.s Isolering är tillåtet, alla vill inte snacka de blivigt av med sin andra hälft D.s

5 Responses to “Got dumped?”

  1. Anonymous Anonym 

    Bra tips! Särskilt det där med en god vän nära till hands. Mobilen på bilden har tyvärr inte så bra batteri, inte min i alla fall, så många taltimmar blir det inte :-( Kram

  2. Anonymous Anonym 

    Visst är det - goda vänner är ALLT! Jag har också den telefonen och tycker den hlåler strömmen förkrövla bra :) Kram!

  3. Anonymous Anonym 

    Så sant som det är sagt! Känner mig sån precis just nu, fast nu är det min bästa kompis och inte en kille, ibland är det ännu värre!

  4. Anonymous Anonym 

    Vet hur du känner. Ibland måste man göra slut med vänner med. Förjävla jobbigt! - Typ det jobbigaste som finns.

  5. Anonymous Anonym 

    Så sant, så sant!

    Jag ska genast vidarebefodra länken till det här inlägget till min kompis som är mitt i ett break-up!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se