hit counter script



Januari listan!


Det är Januari, men inte särskilt kallt. Därför kan man klara sig med leggings och en enkel klänning under jackan. Kommer det någonsin bli kyligare? Hm...

♥ Te med skummad mjölk
♥ Eyekokrämen ( Recension kommer snart)
♥ Mitt velourset från H&M
♥ Smoothies, yum!
♥ Slingbacks med platå
♥ Förklädesklänningar
♥ Svarta naglar
♥ Messangerbags

Etiketter:

10 Responses to “Januari listan!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag såg riktigt snygga sånna här förklädesklänningar på monique eller vad nu affärdjäveln heter i ume ;> Ligger i kungspassagen iaf! Haha =)

  2. Anonymous Anonym 

    Tjena Tjejen!!

    Så har jag gjort mitt första blogg-besök, och du det var ju väldigt lyckat. Jag är inte så bevandrad på området om jag säger så. Sitter på kontoret och jobbar..och borde verkligen göra det också, jag ska - snart. Vill gärna ha en personlig recension av Eyekokrämen :)

    Ha det gott, snart är det helg och då får du träffa honom igen!! // Evelina

  3. Anonymous Anonym 

    slingbacks med platå.. förklädesklänning.. allt. Galet snyggt!

  4. Anonymous Anonym 

    RE Jenny: Besöker inte Umeå så ofta så någon annan får nog nappa på det tipset :)

    RE Evelina: Men tjena! Haha, bra att du gillar det :) Självklart ska du få dig en personlig recension av den, kan redan säga att den är super. Back to work, det gälelr mig också.. Skolan då! KRAM!

    RE Jen: Visst är det för härligt?

  5. Anonymous Anonym 

    Absolut, men byt ut båda dryckerna till chokladmilkshake. Knark! Gör sådana all the time! ;)

  6. Anonymous Anonym 

    Ska bli kul att höra om eyeko krämen var bra :)

  7. Anonymous Anonym 

    Första kallgraderna här idag, dessvärre ingen snö än - det blir ju så mörkt!

  8. Anonymous Anonym 

    Det ska bli kul att se vad du tycker om Eyekokrämen, jag är nyfiken på den! :)

  9. Anonymous Anonym 

    Skummad mjölk...mmmm!

  10. Anonymous Anonym 

    usch.. en del snö här :S

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se