hit counter script



Topshop shippa till Sverige?


Topshop borde verkligen shippa till Sverige - för oss Norrlänningar är det enda sättet att få tag på godbitarna. Skickade hur som helst ett litet mejl där jag undrade om dom hade planer på att skicka till Sverige - eftersom det cirkulerar rykten om det. Hoppas jag får svar.

Etiketter:

10 Responses to “Topshop shippa till Sverige?”

  1. Anonymous Anonym 

    Det är inte bara ni norrlänningar som inte har möjlighet att få tag på Topshop kläder. Jag bor i Örebro (har hört att det brukar kallas Sveriges mittpunkt) men närmaste Topshop ligger i Stockholm, 20 mil bort. Givetvis har väl ni längre att åka men jag förstår vad du menar, ska nog också skicka ett litet mail. Haha!

  2. Anonymous Anonym 

    Du får skriva om du får svar - jag ska hoppas att de kanske börja skicka hitåt :)

  3. Anonymous Anonym 

    Jag läste nyligen att TopShop planerar att börja shippa till sverige nu när de lanserat den nya hemsidan. Minns dock inte var jag läste det men förhoppningsvis stämmer det!

  4. Anonymous Anonym 

    Jag hoppas verkligen att det blir möjligt snart! Det är så tråkigt att sitta och sukta och sedan inte kunna få del av kakan...

  5. Anonymous Anonym 

    otroligt fina saker.. topshop har verkligen hottat till sig på det senaste och har verkigen massa fint!!

  6. Anonymous Anonym 

    Håller med! För oss som heller inte har ett H&M nära vore det gulvärt, nu håller vi tummarna!

  7. Anonymous Anonym 

    Jag bor i stockholm, men jag kan ju säga såhär, alla snygga grejer som finns på topshops hemsida finns sällan i butik :(, tråkigt.. men vi får hoppas på att dem shippar till sverige så att vi också får tag i godbitarna! Ha det bäst

  8. Anonymous Anonym 

    För dig, kiss and tell, och ni andra som undrar så tog jag igår upp saken på min blogg, och där kan ni få svar på er fråga!

  9. Anonymous Anonym 

    Försökte posta ett inlägg men det kom först inte upp? Iaf:

    Till Nelly: Kolla inlägget om topshop på min blogg, där finns goda nyheter för dig som är stockhomare!

    Till Kiss and tell och ni andra: Kolla på min blogg, där finns dåliga nyheter och svar på shipping-frågan!

  10. Anonymous Anonym 

    Smart Stila!
    Varför bara svara rakt på en fråga? Nä, hinta mot din blogg och jaga dit alla intresserade, så du får några fler besökare, eller? Jag kan inte se din kommentar som något annat än ett sätt att fiska efter nya besökare. Trist.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se