hit counter script



Goodbye beautysleep


Back to school. Imorgon sitter jag på bussen påväg till skolan, 13 mil bort. Tungt att säga hej då till min älskade R som jag inte kommer få träffa på en vecka drygt. När jag kommer till lägenheten måste jag montera ihop min klädställning från Ikea och hänga upp mina klänningar. Det ska nog bli bra - gud vad jag är glad att jag fick den i julklapp. Den är ursnygg. Ska dessutom spana på manchesterjeansen jag provat på h&m typ 100ggr. Gud vad mina vänner har skrattat åt dem. Jag vill ha dom ändå.

Etiketter: , , ,

4 Responses to “Goodbye beautysleep”

  1. Anonymous Anonym 

    Om du gillar byxorna -köp dem!
    Kramkram

  2. Anonymous Anonym 

    Jo - när dom får in min strlk. Dom har inte nog små ännu - 38 är minsta strlk. Tyvärr :(

  3. Anonymous Anonym 

    Måste ge dig en massa beröm för din super fina och trevliga blogg.. alltid lika rolig att läsa.. keep up the good work :)

  4. Anonymous Anonym 

    va bra ! trots att jag bor några mil från en butik finns det alltid mest saker på nätet och man kan shoppa i lugn och ro :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se