hit counter script



Net-a-porter.com SALE


Här är några av mina Rea favoriter. Net-a-porter är en lyx-shop fylld av godbitar vi dödliga bara kan drömma om. När det är rea öppnas ett fönster för oss också. Fortfarande dyrt, men efter jul har ju oftast börsen blivigt lite tjockare. Besök net-a-porter och klicka - eller bara dröm. Själv skulle jag mer än gärna strutta runt i ett par smaragdgröna MJ "nisseskorna" i sommar - eller den blå drömmen från Anna sui. Brukar ha svårt för blått, men den här är helt perfekt!

Etiketter:

5 Responses to “Net-a-porter.com SALE”

  1. Anonymous Anonym 

    MJ skorna är så fina! Skulle känna mig som en skogsälva i dem :) En Edith hade ju inte varit fel heller..

  2. Anonymous Anonym 

    Dom är så fantastiskt söta :)

  3. Anonymous Anonym 

    Måste fråga, vad har du för program när du fixar dina bilder? De är jättefina!

  4. Anonymous Anonym 

    Skulle börsen vara tjockare efter jul?! Haha, heja, jag är pankare än nånsin! Först en massa julklappar och sen mellandagsshopping och fester... Men hade jag haft pengarna hade jag gärna klickat hem något av ovanstående:)

  5. Anonymous Anonym 

    RE Etelle: Jag använder mig av programmet photoshop cs 9.0 och 7.0 :) Tack så mycket

    RE Stila: Tänkte på julklappspengarna man brukar få :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se