hit counter script



I'm Back!


Back in business! Julen har varit helt fantastisk, med god mat, släkt och vänner. Favoritjulklappen stog mamma och pappa för, en Rosa sötsak från Creative. En Mp4 som nu är smockfylld med musik, sex and the city season 1 och Marie Antoinette. Jo, för man kan ju se film på den, GREAT! Har knytt fast en liten rosa rosett bara för att lägga till ännu mer girly feeling (om ens möjligt?) Den kommer iaf att rädda mina fredagar och måndagar när jag åker buss i timmar. Sen fick jag det efterlängtade klädstället från IKEA, perfekto! Jag fick mer fint också, men det får jag räkna upp en annan gång. Ciao!

3 Responses to “I'm Back!”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh, så härligt att ha mp3n fylld med så hääärliga saker!! Jättefint klädställ, precis vad jag vill ha :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, du verkar haft en riktigt härlig jul :)

  3. Anonymous Anonym 

    Fina saker :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se