hit counter script



Marchesa Dresses


Gud vilka ljuvliga små kreationer Marchesa spottar ut. Tänk Paradiset - en Marchesa pastellblåsa (ursäkta Hotspot) brunbrända ben och ett perfekt hårsvall. Kommer aldrig att inträffa, men drömma kan man. Rosettdetaljerna är supersöta och välplacerade. Inte för mycket, inte för lite. Jag gillar det! Nu blev jag dessutom supersugen på lugg, som jag har dissat luggens re-birth. Se på F-N, nu jag gillar det. Hrm.. Nåja, hissar ni eller dissar ni Marchesa?

2 Responses to “Marchesa Dresses”

  1. Anonymous Anonym 

    Hissar, hissar, hissar! Nu vet jag vad jag vill ha för balklänning iallafall ;)

  2. Anonymous Anonym 

    Glad att man kan inspirera - eller att Marchesa kan inspirera :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se