hit counter script



I ♥ Sqin


Det blev ett par nya jeans, ett par Sqin från H&M. Tänka sig att ett par billiga jeans kan vara både snygga och sköna? Vilket klipp. Påtal om jeans skulle jag vilja gnälla lite, det är jag ju trots att världsmästare på. OS-gren någon? Varför är det så svårt för jeanskedjorna att förstå att vissa tjejer har höfter och rumpa men smala lår? Antingen får sitter jeansen som ett smäck på låren och är helt omöjliga att knäppa runt höften. Eller så sitter de sladdrigt över låren och bra runt höfterna. Diesel och jag går inte - man får inte ha höfter om man vill ha dieseljeans. Lee och jag funkar men Lee är kassa på att göra jeans som formar the behind (hehe) alltså blir man platt som en pannkaka. Det här är ju dock min personliga åsikt, men efter att ha stött på människor med liknande kommentarer plus lite earsdropping i provrummet så har jag kommit till denna slutsats - Jeansindustrin är inte riktigt bra på booty och hips! Det ska inte behöva skäva på höftbenen eller sladdra om låren, Believe me, hips don't lie!

13 Responses to “I ♥ Sqin”

  1. Anonymous Anonym 

    jag har också sånna jeans, fast inte i dendär tvätten :)

  2. Anonymous Anonym 

    Har samma problem, hittar nästan aldrig jeans som sitter helt perfekt. Jakten på de perfekta jeansen fortsätter ;)

    De där var riktigt fina, ska nog prova ett par snart. Får hoppas att de sitter lika fint på mig, som de gör på dig.

  3. Anonymous Anonym 

    Satan så rätt, hittar bara inte jeans som passar i midjan och låren -samtidigt.
    Och Madde du är ju inte precis den som har stor midja och breda höfter, som tex jag, det suger att jeans är så! Men nån gång då och då hittar man guldkorn, fast det är allt för sällan :(

    Haft en bra jul ? :)

  4. Anonymous Anonym 

    har samma problem som dig!! vilken strl tog du på dina jeans? kram

  5. Anonymous Anonym 

    Haha, tror du inte att jag efter ett ha läst din blogg tar bussen in till stan och provar just de där, kärlek säger jag bara, kärlek. Så nu äger även jag ett par Sqin.

  6. Anonymous Anonym 

    haha mitt problem är tvärtom;) alla byxor är alltid enorma runt midjan på mig!

  7. Anonymous Anonym 

    vad har du för storlek på dina jeans?

  8. Anonymous Anonym 

    RE Lenie: Nästan alla tvättar är superfina :)

    RE Linnea: Visst är det svårt? De gör de säkerligen :)

    RE Rosen: Vi har det inte lätt vi! Jo en fantastisk jul, sj? Kram!

    RE Josefin: Som sagt, svårt för oss med hips and booty :) Det är en 26:a

    RE Bettan: Visst är dom superba? :D

    RE Hanna: Det är ju svårt för er med ofcourse!

    RE Milla: Det är en 26:a på dessa :)

  9. Anonymous Anonym 

    Du är lik SJP och MK Olsen, i ett :) Och gud, den dom hade sina ben.. killerlegs.

  10. Anonymous Anonym 

    Dina ben menar jag förstås :P

  11. Anonymous Anonym 

    satt superbra på dig verklgien!

    Håller med dig totalt! det är inte många jeans som passarpå båda ställena så att säga :)jag får oftast sy in vid låren.

  12. Anonymous Anonym 

    Prova cheap mondays brallor, dom sitter vrålsnyggt! fast då har jag båda smala lår och inga höfter alls.. men dom är jätteuttöjbara i midjan.

  13. Anonymous Anonym 

    Jag håller med heelt och hållet!!

    Har precis samma problem som dig.
    Fornarina funkar alltid på det området men gud så trista modeller de har nu.

    Annars funkar ju Seven finfint men så kostar de en slant också.

    Köpte också ett par fyndjeans från H&M nyss, tror det är samma modell som dina :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se