hit counter script



Mejla mig..


3 Responses to “Mejla mig..”

  1. Anonymous Anonym 

    Heej Madelen.
    Tycker verkligen att du har en supersnygg design på bloggen. Hur har du gjort den? Vart hittar du bakgrunden? Finns det någon webbsida för sådana? Hur fixar man ramarna till bilderna?
    Skulle verkligen vara jätte tacksam för ett svar

    Mvh Sofie

    Ps. Min mail: tok_fia_86@hotmail.com

  2. Anonymous Anonym 

    hej! hur skaffar man en egen blogg mail?
    jag vill ha en! kan du hjälpa mig? :D
    p.s diggar din blogg

    KRAM

  3. Anonymous Anonym 

    RE Sofie: Hej sofie, jag har knåpat ihop bloggdesignen med hjälp av tålamod och kodning. Ramarna gör jag i photoshop, samt alla bilder du hittar på bloggen :)

    RE Alice: Jag har skaffat min via hotmail.com! Gå in där och skapa ett nytt konto!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se