hit counter script



Eyeko krämen on it's way!


Har nu klickat hem den omtalade Eyeko krämen. Det blev Eleven.se som fick stå för leveransen få Blush.se inte levererar före 1 jan. Det ska bli intressant att se om jag hissar eller dissar den här produkten som sägs vara anledningen till Kylie's schyssta glow. Har du provat den? skriv gärna en rad eller två om vad du tycker. Har planerat att lägga upp en liten recenssion här på bloggen eftersom jag själv saknade en när jag skulle beställa. Burken är iaf fantastiskt söt och tjejig, och priset (ca 140-199kr) är ju inte särskilt farligt pris alls.

Etiketter:

4 Responses to “Eyeko krämen on it's way!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag har Eyekokrämen :) Jag tycker den är bra, och det blir fin lyster av den. Jag brukar inte ha den i hela ansiktet, utan bara som highlighter.

  2. Anonymous Anonym 

    Den innehåller ju mineralolja! :/
    Därav det låga priset gissar jag..

  3. Anonymous Anonym 

    Jag använder krämen i stort sett varje dag och älskar den. Jag använder den som primer innan ett tunt lager foundation och det blir en perfekt finish!

  4. Anonymous Anonym 

    Precis som Beccan använder jag endast Eyeko's kräm som highlighter. Den väldigt söta burken är faktiskt bara pricken över i:et på denna produkt. Jag använder först concealer (om det behövs), sedan lite foundation och sist Eyekokrämen. Det blir en lagom glänsande lyster i ansiktet om man använder den på kindbenen, näsroten, i ögonvrårna och i mitten av övre läppen. Sitter kvar hyfsat länge och har en frisk och diskret doft!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se