hit counter script



Nyårsafton!


Snart smäller det! Jag ska åka och äta middag med några tjejer och ha det allmänt supertrevligt, det tvivlar jag inte en sekund på. Det blir min svarta LDB med en stor rosett över bysten. Axelbandslös och älskvärd. Till det ska jag ha mina 11cm's slinkbacks med peeptoe. Kanske bjuder på en bild eller två imorgon. Ha en underbar kväll allihop.

5 Responses to “Nyårsafton!”

  1. Anonymous Anonym 

    gott nytt år!

  2. Anonymous Anonym 

    GOTT NYTT ÅR! :)

  3. Anonymous Anonym 

    LBD, little black dress, bara en liten notis ;)

  4. Anonymous Anonym 

    Lätt att skriva fel med 5min till bussavgång - liten notis!

  5. Anonymous Anonym 

    Det ger inget att försöka vara anonym
    IP: 85.194.156.12, bara en liten notis ;)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se