hit counter script



Reese och jag!


Jag hittade den perfekta väskan för cirkus två månader sedan SecondHand (För 25 spänn kan jag tillägga) Och nu ser jag en bild på Reese med en liknande väska, riktigt lik faktiskt. Bilden på min väska är dålig och hade jag haft kameran här hade jag tagit en bättre bild så guld detaljerna fått synas. Den är dessutom inte lika platt som på bilden. Jag och Reese.. som sagt, iallafall nästan!

6 Responses to “Reese och jag!”

  1. Anonymous Anonym 

    Ooh, ser riktigt snygg ut! I rätt bra storlek också, mycket ska ju rymmas!

  2. Anonymous Anonym 

    jätte snygga, och 25 spänn :D

  3. Anonymous Anonym 

    men hallå..hennes är ju en hermes!?
    lik å fin var din iaf.

  4. Anonymous Anonym 

    Jo men det har jag väl inte sagt att den inte är? :)

  5. Anonymous Anonym 

    Det är då inget snack om vem Ava är dotter till iaf :)

  6. Anonymous Anonym 

    Nej du dom är typ identiska :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se