hit counter script



Har du provat?


Själv är jag ju som sagt lite smått besatt av tanken att få prova Eyeko krämen. Den är ju superbillig och har ett enormt gott rykte. Eftersom jag sitter bänkad framför datorn mestadels av min fritid så skulle ett mini kit från Håkansson med massa fruktiga vitaminsprayer inte sitta helt fel. Datahud är inget man vill få (torrhet, röda partier i ansiktet m.m.) Någon som provat något av dessa produkter och har en lite åsikt eller så att komma med får gärna lämna ett spår i kommentatorsfunktionen. Tack på förhand!

3 Responses to “Har du provat?”

  1. Anonymous Anonym 

    Tjena! nä, jag har tyvärr inte provat nått av det.. men har en annan undring! Har du något förslag på julklappar till pojkvännen? Vad har du köpt till R genom åren till exempel? :) Skulle vara toppen om du ville dela med dig! ;)

  2. Anonymous Anonym 

    R har fått en del paket under de 4år vi varit ett team :) Tyvärr är vi båda två lika "hooked" på det med att ge bort en parfym, men nu har vi gjort ett parfym förbud! Har inte du gett bort en parfym redan kan du alltid kolla runt lite i badrumsskåpet hos killen och kolla vilken sorts parfym han gillar och ge honom en i julklapp.

    Annars tycker jag att en mysig tröja, helst en med dragkedja passar fint till jul. Det är ju liksom ett basplagg för pojkarna nu för tiden.

    Sen finns det ju killar som har ett intresse som ligger dem lite extra varmt om hjärtat. Tv-spel, poker.. ja du fattar. Då kanske något sånt passar.

    Hoppas det hjälpte lite om inte annat!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag har krämen och jag tycker den är bra! Tycker den känns exta bra runt ögonen. Dessutom är den inte så dyr och räcker väldigt länge!

    De kanske inte riktigt motsvarar alla förväntningar man har, men med tanke på priset och resultat, helt godkänd! =)
    Kommer köpa en till när min är slut, och det säger ju det mesta om den!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se