hit counter script



Julklapp till mig tack!


Vill verkligen ha ett klädstativ till lägenheten! Det skulle passa prima att hänga upp lite kläder som lätt blir skrynkliga och fula av att ligga ihop vikta. Praktisk lösning - och rätt snygg! Får hoppas att tomten tycker jag vart snäll.

4 Responses to “Julklapp till mig tack!”

  1. Anonymous Anonym 

    Verkligen praktiskt.. Men. Vi har sådana där på lagret på jobbet. Så inget för mig nej. (: Väcker fel bilder så att säga. Är man ledig, så är man ledig. (: Trevlig kväll!

  2. Anonymous Anonym 

    Haha, i get the point! Jag är faktiskt riktigt sugen på en, som sagt, praktisk! Detsamma :)

  3. Anonymous Anonym 

    mm skulle inte sitta helt fel, fast jag blev mer fäst vid klänningen :) var kommer den ifrån?

  4. Anonymous Anonym 

    Karin, den hittar du på Topshop! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se