hit counter script



Worst week ever!


Det är utan att överdriva. Dagarna går otroligt sakta och jag vet med säkerhet att de resterande dagarna på veckan inte kommer gå snabbare. Puh. Igår bet jag sönder en tand också, kan veckan bli bättre? Mamma ringer ikväll så då ska jag minsan beklaga mig. Det enda jag orkar "laga" är ravioli, helt slut i kroppen. Skit vecka!

2 Responses to “Worst week ever!”

  1. Anonymous Anonym 

    Fan vilken snygg och personlig blogg!!! :D

  2. Anonymous Anonym 

    Tackar tackar Huyen, det gjorde med ens denna usla dag bättre :) Vilken stjärna du är!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se