hit counter script



I long for schmoergosboard!


Smörgåstårta då för att vara exakt! Imorgon blir det att fira fröken L och då mina vänner, då blir det smörgåstårta och ingen är lika taggad som jag. Åh. Så. Gott! Självklart ska inte Smörgåstårtan få stjäla L's tid i rampljuset (födelsedagsbarn och allt) men, mums alltså! Påtal om rubriken till inlägget, visste ni att de faktiskt utalar smörgåsbord - schmoergosboard i engelskan? Piffigt. Ursäkta det flummiga inlägget men tanken på smörgåstårta har stigit mig åt huvudet.

2 Responses to “I long for schmoergosboard!”

  1. Anonymous Anonym 

    åh, jag älskar schmoergosboard!

  2. Anonymous Anonym 

    nej, nu skrev jag lite för fort. jag menar såklart att jag älskar smörgåstårta!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se