hit counter script



Kvällsbabbel!


Bara menlöst babbel såhär på kvällskvisten. Kan tala om att det blir en liten get together imorgon kväll då L ska firas. Dessutom kommer R, så det blir nog ruskigt kul. Sen kan jag berätta att jag beundrat mina nya skor hela aftonen, vilka skönheter! (P.s Asos rear skor igen, skynda fynda d.s) Love 'em! Påtal om ingenting (som jag sa, meningslöst kvällsbabbel) så har jag ingen aning om vad jag ska få i julklapp av varken Mamma och Pappa eller R. Man brukar alltid ha aningar, men nu är jag helt clueless.. Scary. Har du listat ut någon julklapp?

2 Responses to “Kvällsbabbel!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag tror jag kommer få ett tre abonemang plus en söt liten rosa telefon.. :)

  2. Anonymous Anonym 

    jag är nästan helt säker på en ipod nano och photoshop :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se