hit counter script



Slingbacks med peeptoe!


Har suktat ett bra tag och idag slog jag till. Storlekarna började ta slut och då kände jag att det var dags. Passa utmärkt L's har sitt lilla kalas på fredagkväll. Klacken, modellen, ja allt in i minsta detalj är så great. Dom kommer verkligen användas tills sista centimetern på klacken är uppnött! 11cm klack, puh.

8 Responses to “Slingbacks med peeptoe!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag har trånat efter dom också! Gör det fortfarande... men tyvärr så har jag 35 i skostorlek vilket innebär att jag i stort sett aldrig kan hitta passande partyskor på DinSko. Väldigt tråkigt när de brukar få in fint till ett bra pris.

  2. Anonymous Anonym 

    Jag har inte det problemet om man säger så - en stark 39 eller 40:a brukar sitta som ett smäck på mina Paris Hilton fötter. Små fötter är så gulligt så skor nästan inte ens behövs. Nej, klart alla vill ha fina partyskor.. Hoppas du hittar några likanande någonstans.. Kram! Ps. Dåligt som attans av DinSko d.s

  3. Anonymous Anonym 

    Åh jag vill också haa! Dinsko har väldigt många fina kalasskor nu man blir ju galen! Ha´det!

  4. Anonymous Anonym 

    Oj dem är jättesnygga! perfekta för nyår! Hur mycket kostade dem, hittar dem inte på hemsidan

  5. Anonymous Anonym 

    ah! hittade dem nu på hemsidan alltså, åh hoppas att de finns kvar i min storlek i butikerna.

  6. Anonymous Anonym 

    De kostade 280kr och liggerunder kategorn Pumps på hemsidan! I love 'em!

  7. Anonymous Anonym 

    Gud, jag måste ha dem! Perfekta till nyår !

  8. Anonymous Anonym 

    Jag gillar dom supermycket!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se