hit counter script



Merry Christmas ♥


God jul! Ikväll blir man barn på nytt. Förväntansfulla ögon, glögg, julmat och julmust, what's there not to love? Främst av allt skulle jag vilja tala om för min pojkvän hur mycket jag älskar honom och tacka honom för den finaste julklappen jag någonsin kan få, hans kärlek. Sen vill jag tala om för min familj, att ni är det bästa jag har. Ha en god jul allesammans, det ska jag!

5 Responses to “Merry Christmas ♥”

  1. Anonymous Anonym 

    Vilket fin julinlägg! God Jul på dig. /Ella

  2. Anonymous Anonym 

    God jul, hihi! :)

  3. Anonymous Anonym 

    GOD JUL :D

  4. Anonymous Anonym 

    Åh jag känner samma för min pojkvän :) God jul Madelen! :)

  5. Anonymous Anonym 

    Kärlek är den finaste gåvan man kan få.
    God jul och Gott nytt år. Glöm inte att din blogg är super.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se