hit counter script



Vintage Skinnjackan!


Här ser ni ett par klarare bilder på min älskade skinnjacka
för ynka 150 riksdaler. Den förtjänade bättre bilder tycker jag!
Den har verkligen varit med i svängarna under sin korta tid i
min ägo. What can i say? I love! Den är perfekt längd, kort i armarna
och välidigt lik Ashley Olsen's skinnpaj tycker jag! Hon verkar gilla
sin darling lika mycket som mig, eftersom hon använder den så ofta.
(förresten ser man lite av sass&bide jeansen som jag blev ägare till idag)

7 Responses to “Vintage Skinnjackan!”

  1. Anonymous Anonym 

    Snygg! vilket fynd!

  2. Anonymous Anonym 

    Skitsnygg, vilket fynd! :)

  3. Anonymous Anonym 

    Shit vilken snygg!!

  4. Anonymous Anonym 

    Typ världens snyggaste...

  5. Anonymous Anonym 

    Varför är alltd det snyggaste fynden second hand, så typiskt
    Helt enkelt supersnygg :)

  6. Anonymous Anonym 

    Den är till och med lite coolare och snyggare i verkligheten! Älskar den, ett riktigt fynd som sagt :)

  7. Anonymous Anonym 

    Jättefin! var fyndadde du den?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se