hit counter script



Trött? Nej det menar du inte..


Luciavaka igår och jag har inte ens blundat till för en sekund sedan jag vaknade igår morse klockan 09.00 och det känns i kroppen. Det blir en jätte tidig kväll alltså! Hade hur som helst super trevligt under Luciavakan, tack tjejerna som medverkade (och Jåkke på ett hörn) riktigt bra kväll/natt/morgon. Ikväll ska jag bara frossa i Te och lussebullarna mormor hjälpt mig att baka, skriva på filmanalysen (American History X, världens bästa film typ) och till sist se hur mitt nya frulli-krull medel funkar. Ja okey det heter inte så, men Sunsilks budget "locktämjare" en liten curlprodukt. Jag. Somnar. Snart..

Tack vare mellan vaniljlattén jag drack tillsammans med mina kära vapendragare på Waynes är Topmodel kvällen säkrad, annars hade jag säkerligen däckat efter maten. Thank you Waynes! Förresten, någon som vet vart man kan köpa smaksättning till kaffet? - ja helst vanilj!

4 Responses to “Trött? Nej det menar du inte..”

  1. Anonymous Anonym 

    smaksättningar finns på den nya kaffeaffären inne i vintergatan, och i små flaskor inne på Wayne's! eller, dom fanns där tidigare iallafall - för jag har köpt därifrån, smakerna hasselnöt, shoklad & vanilj tror jag att det var! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jag har kollat på både Waynes och inne på nya kaffeaffären. På kaffestället hade dom bara choklad tror jag och på Waynes fanns inget :(

  3. Anonymous Anonym 

    Det finns på Ica också. typ 30 spänn :) i stor flarra!
    Vanilj, Irish Coffe och Choklad

  4. Anonymous Anonym 

    Det finns på T-magasinet och den nya TE butiken inne på vintergatan! :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se