hit counter script



Lördagsmys


Det är så otroligt underskattat att bara ta det lugnt en lördagskväll. Jag och pojkvännen sköter hans systerson. Världens gosigaste Ice Age fan! Tänkte bara rapportera att min förklädesklänning jag planerat att sy håller på att gå från tanke till fysisk klänning. Med lite pepp från min händiga mormor har jag nu en klarare tanke på hur det ska gå till. But still känns det som att krokodiltårarna kommer att rinna nerför mina kinder när jag inser att den inte blev lika snygg som originalet (shop intuition) resultatet kommer upp här, vare sig det blir några tårar över skapelsen eller inte. Nu ska jag mysa med lilla M.

2 Responses to “Lördagsmys”

  1. Anonymous Anonym 

    jag har bett mamma köpa tyg för att jag ska kunna sy en svart förkläddesklänning, vi får se hur det går!

  2. Anonymous Anonym 

    ska bli kul att se resultatet =)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se