hit counter script



Té is my thing


Har köpt hem ett fantastiskt mummigt paket med lösviktsté. Jag älskar té och de med smaker, ja, de är glädje i kopp om man kan uttrycka sig så. Jag kilade in på lokala tébutiken och köpte hem ett hg Earl Grey Cream. Ljuvligt! Blir att mysa till TopModel med VR i handen under reklam pauserna. Håller dock med mammsen, reklamerna har blivigt outhärdligt långa. Usch!

4 Responses to “Té is my thing”

  1. Anonymous Anonym 

    Reklamerna har inte bara blivit långa, utan MÅNGA också! Visst har det alltid varit 2 pauser innan? Det är mycket som det är, tycker jag! Men nu har de börjat med 3 (!!) pauser/program av Top Model. Helt sinnes!

  2. Anonymous Anonym 

    Té är verkligen supergott, speciellt nu när det börjar bli kallt ute :)

  3. Anonymous Anonym 

    Åh, te är favoriten i kylan :) Jag dricker mängder med grönt te med smak av vanilj, great!

  4. Anonymous Anonym 

    Mums, the är så gott. Ska nog göra mig en kopp grönt citron the i kväll och krypa upp i soffan. Vardagslyx!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se