hit counter script



Buskiga bryn!


Vi är relativt bra på att forma brynen snyggt, med vissa undantag. Låt inte dina bryn bli noppade till undernärdhet. De ser bäst ut med lite naturlig fyllighet och "busk" feeling. Visst är det så att vissa ansikten passar bättre ihop med vissa bryn, men det är bara att prova sig fram. Här har jag tipsat om Model Co's bryndubbel med bland annat mallar att forma brynen efter. Om vi säger så här, så är den där paletten från Model Co något av en storebror till de budget varianterna som finns där ute. Ett brynset för 500kr kan kännas saftigt!

2 Responses to “Buskiga bryn!”

  1. Anonymous Anonym 

    jippi äntligen blir jag modern ;) får alltid kämpa med mina ögonbryn hihi ;)

  2. Anonymous Anonym 

    jag tänkte på något helt annat och jag måste bara säga det: modellen till vänster är fasligt lik GOLLUM!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se