hit counter script



Skattjakt!


Imorgon blir det att skippa sovmorgonen för att shoppa med mor. Blir nog en sväng om på Secondhand affären då jag är i desperat behov av både ett par söta mockapumps (helst med slingback) och en schysst sliten messangerbag. Om stil nu kan köpas på pengar, så ska man handla second hand - mycket stil för lite pengar! Hoppas jag hittar mig några guldkorn, gammalt som nytt! H&M har blivigt något av en besvikelse här hemma i Skellefteå, då allt tycks vara hundtandsmönstrat, stjärnmönstrat eller helt enkelt bara kiltrutigt. Hallå? Vad hände med lite dovare färger, klänningar med urläckra dova mönster och bara enkla simpla små a-linje formade skapelser? Måste allt, allt, allt vara av samma mönster? Okey nu var jag orättvis, det varvar mellan de tre jag nämnde ovan. Vilken gnällis jag är nu igen. Don't mind me.

I morgon är ingen vanlig dag, för imorgon är mr.R's födelsedag! Älskling fyller år och jag hade inte velat något annat än att få vara där med honom. Det smärtar att måsta sitta 13mil bort och ha ett hål i magen för att man missar något superviktigt. Du gör mig, Ich liebe dich!

9 Responses to “Skattjakt!”

  1. Anonymous Anonym 

    Lycka till med shoppingen. Kram.

  2. Anonymous Anonym 

    Intressant att se att det finns en som vågar göra värsta rippoffen på andras signaturer..... utan att ens fråga först!

    Mvh Sophie♥
    www.sophisticatedsophie.se

  3. Anonymous Anonym 

    Vilken äckligt snygg blogg!

  4. Anonymous Anonym 

    Hoppas du såg att jag skrivigt till dig? Om inte så ..Oh well, mina länkar funkade inte så jag skrev min adress nedanför, och nu fungerar mina länkar utan att man kommer till en "fel-sida" så jag får hoppas att du inte lider av att jag länkade nedanför mitt inlägg tills mina vanliga länkar fungerade igen. Vill du offentligt hänga ut mig som "tjuv" eller vad du nu kallar mig så varsegod, jag tar på mig att det skett ett misstag!

  5. Anonymous Anonym 

    Ooh, jag vill också på skattjakt! :)
    Undrar om du kanske kan hjälpa mig, tänkte fixa en kalender hos mig med men förstår inte riktigt hur..?
    Förresten, svarade på hur man fixar kategorier i min egen blogg, men det kanske du inte såg? Äsch, kan förklara sen! :)

  6. Anonymous Anonym 

    Klicka på min kalender så tror jag du kommer till stället som har koderna :) Jo jag läste men jag är inte så tålmodig så jag gav upp..

  7. Anonymous Anonym 

    Åh,underkläderna var supersöta,vart har du hittat dom?

  8. Anonymous Anonym 

    Förresten Ingrid! Tack så himla mycket ;)

    RE Malin: Underkläderna är såå söta och kommer från topshop!

  9. Anonymous Anonym 

    haha, allright :) Men, man läre väl bli medlem, eller hur är det?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se