hit counter script



Kiss&Tell Önskelista


♥ Kabelstickade plagg - Ja tack!
♥ Platåskorna med snörning från DinSko
♥ Smyckeshand i svart från Bosaker
♥ Messangerbag likt denna från Topshop
♥ Marc by Marc Jacobs päronklocka
♥ Baskrar - YES!
Eyeko krämen!
♥ Ett laptop skin att klista på min bärbara dator!
♥ Undies, svårt att hitta söta
♥ Essie 4pack!

6 Responses to “Kiss&Tell Önskelista”

  1. Anonymous Anonym 

    hur gick det med halsbandet? hade du inte fått mejl av nån som skulle hjälpa dig att fixa ett?

  2. Anonymous Anonym 

    Känns fortfarande lite risky när det är så pass långt bort. Är supersugen men jag har inte rikigt bestämt mig om det är värt alla risker. Personen är ärlig, det är jag 100% övertygad om, men om det kommer bort i posten eller går sönder :(

  3. Anonymous Anonym 

    Precis, önska är ju gratis! Skrev en massa saker på min önskelista men undertecknade med att allt inte var realistiskt! :)

  4. Anonymous Anonym 

    åhh..så mysigt att göra önskelistor ju...även om en del kommer förbli..jaa..just önskan ; )

  5. Anonymous Anonym 

    Den där söta "handen" eller smyckeshållar-saken - dö fin. Var hittar man den? Kram.

  6. Anonymous Anonym 

    Hej! Dom dära din sko skorna har jag köpt idag, de är helt underbara!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se