hit counter script



Inbakadflätnings-handikappad?


Hittade den här mini-guiden till hur man gör en inbakad fläta! Superbra, då kanske man lär sig någon gång. Min lillasyster brukar se aningens besviken ut när man provat på henne tidigare och to make a long story short så blir resultatet pannkaka varje gång. Förresten funderar jag på att sy fast en av mina stora svarta sidenrosetter på min nya pösiga mössa, men jag velar, den är ju redan fin. Vi får se om det blir en pysselkväll när man väl är igång.

2 Responses to “Inbakadflätnings-handikappad?”

  1. Anonymous Anonym 

    Sy&sy? Varför inte bara ta en säkerhetsnål och sätt fast den?

  2. Anonymous Anonym 

    Varför så nedlåtande? Sy - För att det ska sitta bättre utan att slita sönder kabelstickningen i mössan!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se