hit counter script



Swing it sistah


70-tals dagen var över förväntan. Det bjöds på tårta och festis nu när skolan firade 30år. Fick mig ett par magrutsbildande skratt som förlängde mitt liv minst 3år. Efter det blev det en sväng runt stan för att möta upp med mamma som är här i krokarna tills på Onsdag. Handlade en ny ögonbrynspenna eftersom min är nött till vansinne - med det menar jag att stumpen som är kvar är så minimal att jag sprättar den runt badrummet när jag sminkar mig. Det blev även nya sminksvampar. Mitt dåliga samvete hann ifatt mig igår när jag kom på att jag inte bytt på ett tag. Baciller är ju inte direkt så mysigt. Förresten, dagens mest tacky människa? Perhaps borde hon kanske se över det faktum att Hilton syster skala värre inte är bästa sällskapet för att återskapa en OK stämplat image! Vakna Brittan.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se