hit counter script



Sweet 70's Streetstyle


Gud vilken dag! De flesta var utklädda och riktigt stiliga á 70's. Det här är ett tillfälle man kan visa att man törs bjuda på sig själv. Det stärker karaktären. Jag (högst upp till vänster) fick många kommentarer om kjolen. Jag såg ut som en svamp enligt vissa (kantarell för att vara exakt) en klocka enligt andra. Jag tyckte iaf det var skitkul det här. Massa roliga outfits, heja A-torp! På bilderna ser ni mig och mina klassisar Annelie, Lisa och Anna! Fler bilder finns här

7 Responses to “Sweet 70's Streetstyle”

  1. Anonymous Anonym 

    Vilken härlig banner du har, och underbar kjol!
    Kram

  2. Anonymous Anonym 

    Ooh, riktigt snyggt! Vad var det för partaj, något speciellt?

  3. Anonymous Anonym 

    RE Bohemica: Åh tack, tyvärr är jag själv inte riktigt övertygad om bannern :( Svårt. I love kjolen!

    RE Lisa: Det var så att skolan firar 30år och eftersom alla var klädda såhär (70's) då så blev det en liten tillbakaglimt!

  4. Anonymous Anonym 

    haha, va kul! du såg riktigt cool ut i glasögon :D

  5. Anonymous Anonym 

    Åh va coolt! Tbg hade aldrig något sånt roligt tema.. haha inte så konstigt kanske. Du såg himla fab ut i kjolen! :)

  6. Anonymous Anonym 

    RE Lenie: Det var ruskigt roligt! Haha mammas oldies är att köra med alltså :)

    RE Sanna: Riktigt häftigt, jepp! Tack så mycket :)

  7. Anonymous Anonym 

    Kjolen är jättefin. Snyggt kombinerat. Roligt med 70-tal!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se