hit counter script



Gissa vem!


Kom igen nu brudar (och killar?) gissa friskt! Vem blir först ut med rätt svar?

10 Responses to “Gissa vem!”

  1. Anonymous Anonym 

    Nej, jag kan faktiskt ingen av dom . Håret kanske är Eva Longoria .
    Näsan kanske är Pinks ?
    Ögat känner jag igen men jag kan inte komma på det .
    Kanske? Nelly Fortrado ? Nej , det är det inte men jag vet inte.
    Munnens är någon med en perfekt mun och det vet jag inte!

    Menmen, Jo , Kan du hjälpa mig med Photoshop?

  2. Anonymous Anonym 

    Pinks näsa?

  3. Anonymous Anonym 

    näsan tror jag är avrils
    ögat hon i O.C marissas lillasyster haha
    munnen nån modell.. humm typ.. nae jag vet inte
    och håret gissar jag på beyoncé! :D

  4. Anonymous Anonym 

    Mun: ?
    Öga: Evanessens (eller hur tusan hon stavas.)
    näsa: P!nk
    Hår: eva longoria, eller victoria.

  5. Anonymous Anonym 

    demi moore's öga ;) ?

  6. Anonymous Anonym 

    scarlett johanssons mun? :P

  7. Anonymous Anonym 

    Den första jag började tänka på då jag såg ögat var Alexis Bledel fast hon har ju klarblåa ögon.
    Näsan är självklart Alecia 'Pink' Moore iaf.
    Munnen och hårsvallet har jag ingen aning om.

  8. Anonymous Anonym 

    Näsan tycker jag är lite lik Sienna Millers, men hon har inte piercing. Hm.. Någon av bilderna påminner om Lindsay Lohan, jag vet inte vilken, kanske kombinationen? Haha, fan va kass jag är :P

  9. Anonymous Anonym 

    Gud, detta var svårt... men jag försöker!
    MUN = ?
    ÖGA = Willa Hollande
    NÄSA = Kelly Clarkson
    HÅR = Eva Longoria's

    Haha, kanske "snor" idén till min egna lilla blogg. Det verkade så kul ju! :D

  10. Anonymous Anonym 

    mun: Brittan, tror jag?
    näsa: P!nk eller Avril Lavigne?
    hår: Beyonce's, eller?
    öga: Mary Kate eller Ashley?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se