hit counter script



Sund = vacker?


Jag personligen trivs bäst framför Pilates DVD'n hemma (där ingen ser mig kravla runt på golvet i not so fine positions) det är träningen för mig alltså! Alla fitness tidningar och tv-program kastar nyttigheter i ansiktet på mig och säger att nyttigt är vacker, du blir vacker av nyttig mat och träning. I'll give it a go! Bytte ut margarinet mot olivolja, bytte ut mitt vita bröd mot grovt mörkt fiberrikt bröd och bytte ut onyttigt godis mot nötter och frukt (ah well, lite fusk ibland) Nu väntar jag på att jag ska bli sådär hälso-snygg som man påstås ska bli. Kanske får vänta ett tag till, men jag ska inte ge upp, jag känner mig faktiskt piggare redan. Nu fattas bara att konvertera min familj till det lite nyttigare livet. Byta ut margarinet mot olivoljan kommer bli min största utmaning.. Som morfar skulle säga "Hä ä ju flåte som jer gott!" Försöka kan man, och försöka ska man. Jag vill ha kvar mina föräldrar så länge det bara går! Vad är träning och hälsa för dig?

4 Responses to “Sund = vacker?”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad är det för pilates-dvd du har? Jag är så sugen på att skaffa en för yoga men har dålig koll på vilka som är bra. Flåt, svarade inte alls på din frågo om träning och hälsa :(

  2. Anonymous Anonym 

    Jag har en Mari Winsor DVD - rättning! Många Mari Winsor Dvd's. Olika sorts pass, intensivt, muskelbyggande, slimming.. you name it!

    It's fine :)

  3. Anonymous Anonym 

    Well hälsa för mig är egentligen inte som jag lever just nu. Just nu känns det viktigast att bli smal. Då kör man ofta dumma dieter och tänker inte långsiktigt. Men att gymma ofta gillar jag. Gymmet är min oas förutom sminkavdelningarna såklart :D

  4. Anonymous Anonym 

    tränar också bara med en jäklans pilates-dvd,men i like it! dock hoppar man över de svåra delarna .. jag menar ingen ser ju!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se