hit counter script



Kjolen är underbar..


Fick min pluffsiga kjol idag, den som Rar har. Den är så fin och vid (hej maräng) i just love it! Lite tur jag hade som fick tag i den, tack vare söta V förståss. Hört rykten om att den är farligt nära att vara slutsåld. I can understand, för den är fab. Bilder kommer upp i helgen.

Hittade världens coolaste grej hos Sanna, man kan , jepp, en sex and the citybox helt gratis. Genom attt värva andra till sajten. Du får välja mellan ett Playstation, Xbox eller presentkort. Bara att värva och tillslut har du "tjänat" till din pryl. Registrera dig här, och när du gör det så ger du mig en ny medlem. Tack på förhand peeps, jag vill ha SATC boxen!

8 Responses to “Kjolen är underbar..”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag vill också haa den! men tyvärr är det inte lika lätt som det verkar.. att värva 7 pers är ju inte så svårt men det krävs att 7 pers även köper något av erbjudandena för att man ska få en poäng.. och det gör ju inte så många :(. Men men hittar du rätt folk så borde det gå :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jo det vet jag (: Jag ska dock försöka och hoppas på det bästa (:

  3. Anonymous Anonym 

    Hejhej! Jag gillar verkligen din blogg och har själv börjat blogga nu, men jag är så grymt dålig med datorer, och undrar hur man gör för att länka? Alltså så att själva länken inte syns? Vore jättesnällt om du kunde hjälpa mig med det...

  4. Anonymous Anonym 

    När du ska skriva ett inlägg klickar du på jordklotet med länken på (som en länk i en kedja) uppe där du kan välja, kursiv eller fet text och det. Sen skriver du in din länk där och trycker ok! Hoppas det inte blev FÖR krångligt.

  5. Anonymous Anonym 

    Joo, så långt har jag också kommit, men då syns hela länken för mig. Hur gör man för att endast ett ord ska länka till sidan?

  6. Anonymous Anonym 

    Markera det ordet du vill länka, sen trycker du på jordklotet och länken! Lycka till!

  7. Anonymous Anonym 

    Åh, tack så mycket! Nu var det ju plötsligt jätteenkelt! :)

  8. Anonymous Anonym 

    va kul :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se