hit counter script



Söndags babbel


Layouten är helt klar nu och jag är faktiskt riktigt nöjd med den. Bloggen känns väldigt "jag" nu. Ett stort tack till Sandra som tipsade om sidan där jag hittade min fina lilamönstrade bakgrund! Humör efter väder skulle jag vilja påstå att det är idag. Grått och trist och bara blä. Jag har ju verkligen en urusel vecka att se fram emot så jag får setill att gaska upp mig. Jag ska möta kossorna med ett leende, i'll show them! Och för er som missat vilken tortyr jag kommer utsättas för i veckan kan ni läsa det här.

Nu ska jag sätta mig och laga mitt photoshop som så olägligt strejkade igår afton. Får se om det blir pannkaka eller succé. Ni lär ju märka det om det kommer fler kollage eller inte.

3 Responses to “Söndags babbel”

  1. Anonymous Anonym 

    Kan du tipsa vidare till mig vart ni hittat era bakrunder? :) Håller också på att fixa ny layout men hittar inga bakrundsbilder som faller mig i smaken..

  2. Anonymous Anonym 

    den är verkligen jätte fin :D

  3. Anonymous Anonym 

    Hur gör då sånna där fina fotokollage?=) vilket program använder du?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se